Артқа
Артқа

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының кері байланыс арналары қалай жұмыс істейді

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының Медициналық көмектің сапасын бағалау департаментінің директоры Лаззат Шоманова Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифингте Қордың ресми арналарының жұмысы туралы айтты.

«Көбінесе адамдарға 1406 бірыңғай байланыс орталығына қоңырау шалу ыңғайлы, оның кеңесшілері өтініштерді өңдеудің үш деңгейлі моделі бойынша қарайды. Бірінші деңгейге консультативтік сипаттағы сұрақтар жатады және олар бойынша жауаптар дереу беріледі. Екінші және үшінші деңгей егжей-тегжейлі зерттеуді қажет ететін өтініштер. Қордың мамандары медициналық ұйыммен байланысады, ақпарат сұратады, медициналық көмек көрсетуді немесе көрсетуден бас тарту себептерін тексереді. Шұғыл мәселелер 1 күн ішінде шешіледі, қалғандарын қарау мерзімі 5 күнді құрайды», - деп спикер өтініштерді өңдеу принципін түсіндірді.

Қормен байланысудың тағы бір тәсілі – Qoldau 24/7 мобильді қосымшасы арқылы. Оны Play Market және App Store-да орнатуға болады. Өтінішке қосымша нөмір беріледі, содан кейін өтініш беруші оның өңделу мәртебесін бақылай алады. Өтініштерді қарау байланыс орталығының алгоритмі бойынша жүргізіледі.

Қор Telegram-да Saqtandyrýbot арқылы да өтініш беру мүмкіндігін қарастырады. «Бас мәзір» пәрменін басқаннан кейін таңдау үшін бірнеше бөлім бар, олардың бірі «1406-ға өтініш жіберу».

Қордың fms.kz сайты сондай-ақ, 1406 байланыс орталығының CRM жүйесіне біріктірілген. Сондықтан өтінішті осы ресурс арқылы да қалдыруға болады, басты бетте «Өтінішті қалдыру» баннері орналастырылған.

Лаззат Шаманова атап өткендей, осы ресурстардағы кері байланыстан басқа медициналық сақтандыру туралы ақпарат алуға, сондай-ақ МӘМС жүйесіндегі өз мәртебеңізді тексеруге болады.

22.04.2022
66% считают статью полезной Была ли эта статья для вас полезной ?
Сонымен қатар оқыңыз
КТО ЗАЩИЩАЕТ ПРАВА ПАЦИЕНТОВ В ПОЛИКЛИНИКЕ?
ЕМХАНАДА ПАЦИЕНТТЕРДІҢ ҚҰҚЫҒЫН КІМ ҚОРҒАЙДЫ?
Кейде пациенттер дәрігер кабинетінен немесе қабылдаудан соң мәселенің байыбына жету үшін бірден Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына хабарласады. Олардың басым бөлігі емхана немесе ауруханада жұмыс істейтін Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметіне (ПҚІСҚ) сұрақтарын қойып, көмек ала алатындарын білмейді.
06.03.2025
ФСМС РК И ГОСАГЕНТСТВО ПО ОМС АЗЕРБАЙДЖАНА ПОДПИСАЛИ МЕМОРАНДУМ О СОТРУДНИЧЕСТВЕ
ҚР ӘМСҚ МЕН ӘЗЕРБАЙЖАННЫҢ ММС ЖӨНІНДЕГІ МЕМЛЕКЕТТІК АГЕНТТІГІ ӘРІПТЕСТІК ТУРАЛЫ МЕМОРАНДУМҒА ҚОЛ ҚОЙДЫ
3 наурызда Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі Олжас Бектеновтің Әзербайжанға ресми сапары барысында Қазақстан Республикасының Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры мен Әзербайжан Республикасының Міндетті медициналық сақтандыру жөніндегі мемлекеттік агенттігі арасында әріптестік туралы меморандумға қол қойылды.
04.03.2025
ПРОВЕРИТЬ СТАТУС И ПЛАТЕЖИ ПО ОСМС МОЖНО И В МОБИЛЬНОМ ПРИЛОЖЕНИИ HOME CREDIT BANK
HOME CREDIT BANK МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАСЫНДА ДА МӘМС ЖҮЙЕСІНДЕГІ МӘРТЕБЕ МЕН ТӨЛЕМДЕРДІ ТЕКСЕРУГЕ БОЛАДЫ
Медициналық қызметтерді тұтынушының (сақтандырылған/ сақтандырылмаған) мәртебесін тексеру сервисі енді Home Credit Bank мобильді қосымшасына енгізілді.
28.02.2025
Барлығын көру
Подать обращение МӘМС калькуляторы Іздеу